fotbollsvm.

Godkväller ! Jag och thias sitter och kollar på fotbollsvm där det just nu är pause efter en hel halvlek utan mål. Hag sitter med fläkten några cm ifrån mig för att jag håller på att flyta bort i svett ..typ .. Man märker tydligt att jag blitt både tyngre och större på alla sätt och vis. Jag är helt slut i kroppen och jag orkar knappt vara ute i solen längre om dagarna ..

Idag låg jag och thias syster på DURObadet och solade , dock låg vi bara lite längre än en timme , sen blev jag kissnödig och behövde åka till thias familj och kissa haha. Bara en sån sak liksom , att hålla igen . Nej då , blir jag kissnödig så måste jag kissa inom nån minut , annars kissar jag näst intill på mig :D

iallafall , efter fotbollen ska vi nog krypa ner och sova så det blir torsdag nångång . Vi längtar så vi håller på att storkna. Skriver mer imorgon , då från mobilen .

hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0