Godmorgon!

Godmorgon godmorgon godmoooorgon , hör fåglar sjunga glatt (8)..
Idag regnar det inte , men det är inte sol heller , men man får vara glad för det lilla.

Jag och thias åt precis frukost och nu sitter vi och vilar lite bara . Mamma och hennes karl åker ner till festivalen om en stund och jag och thias åker imorgon förmiddag.
Tänkte duscha och göra oss klara nu ikväll så det bara är att sticka imorn när man vaknat osv. Ska bli riktigt skönt att tvätta håret , men sen kom jag på att jag glömt hårtorken , så det kommer nog inte bli så kul . Mitt hår tar ju evigheter att få torrt..

Nu är vi som sagt inne i vecka 27
& det märks . Jag kissar minst 3 gånger per natt och på dagarna säkert 1 gång i timmen iallafall. Jag hade skitsvårt att hålla mig igår när vi åkte bil till kalmar som ligger 3 mil härifrån , då kan ni tänka er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0