Mobilblogg- igårkväll Efter att thias ko...

Mobilblogg- igårkväll Efter att thias kommit hem och jag solat klart , kom syster och hennes tjej på besök. Vi åt mat och till efterätt åt vi jordgubbar med glass.sen gick vi upp till en granne som Bor med en thailändare och som även ska gifta sig i juli. Vi satt där och drack saft och försökte lära oss thailländska.jag tror jag aldrig mött några trevligare människor än just dom, man blir helt glad i kroppen när dom Är så glada jämt.. Hon som ska gifta sig gödde verkligen mig med Frukt, hon skalade Minst tio kiwi som hon tyckte jag skulle äta haha. Ser fram Imot deras bröllop såå..frågan är bara vad man ska ha för kläder?! Nu ligger jag förövrigt ute i lillstugan där vi sover, thias är på jobbet och pappa verkar också har åkt nånstans, så ja passar på att vila.men nu tänkte jag gå in i storhuset o äta frulle o kolla på teve. Tänk förresten att jag redan är i vecka 29, det är galet vad fort det går..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0