skitväder fortfarande.

Nu är thias äntligen här och vi har även ätit lite kvällsmat (♥) . Mamma och jag var dock så pass mätta efter kebaben så vi åt ingenting , eller inte hon , men jag åt lite yoghurt.
Nu tänkte jag och thias lägga oss och kolla på en film så länge vi orkar , sen ska vi nog sova . Jag är så trött så det känns som om jag kommer stupa vilken sekund som helst .

Det är fortfarande skitväder och man mår dåligt bara utav att titta ut . Sen att vi behövde göra en brasa här inne säger ju en hel del om temperaturen , så jag hoppar över den biten.

Hoppas morgondagen bjuder på lite bättre väder än idag ..

Kommentarer
Postat av: venna

haha nej det är du verkligen inte Frida!! Tänk mig ;) då lär du ju bli glad på direkten, haha!



Tiden går så himla fort, kommer säga svish så är din plutt också ett år! <3 tänk när vi kan göra massa bus och roliga saker med våra älsklingar :D

2010-06-07 @ 21:36:43
URL: http://venna.blogg.se/
Postat av: Tonyailin

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-02-08 @ 15:02:05
URL: http://tonyailin.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0