byggkille.

Nu har min kusin Idun och jag slagit oss ner framför Barnkanalen med en stor filt över oss - myspys !
Snart börjar vell Bollibompa så vi ska vell plocka fram lite kvällsfika tills dess ..

Förövrigt så saknar jag Thias väldigt mycket , kan inte fatta att jag ska vara ensam enda tills på fredag. Jag vet inte hur jag ska fördriva dagarna , alla är ju så upptagna med annat helatiden. Plus att jag är helt mör i kroppen ..
Men jag får lugnt och fint vänta tills på fredag då Thias äntligen kommer hem igen. Då är han ledig hela helgen och vi kan hitta på någonting tillsammans som verkligen behövs i ett förhållande.
Jag hatar att killar har så mycket lättare att få jobb än tjejer =D , jag vill också vara en snygg byggkille !

Nu ska jag fylla en flaska med iskallt vatten så man slipper bli yr när man reser sig ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0