en helt ny människa.

ååh va skönt det var att sola ! Känner mig som en helt ny människa..
Alla äckliga prickar och skit i ansiktet försvann som ja vet inte vad och jag är nu brun och fin , ett par dagar iallafall. Dock har jag fått en jävla nackspärr av nån konstig anledning , så nu måste jag stretcha lite.

Thias kom iallafall och hämta mig när jag hade solat klart och nu ska vi äta lite spagetti och kolla på en film.
Imorgon ska jag nog ringa barnmorskan och fråga om man inte kan få komma på en undersökning åtminstonne , för att vara såhär orolig är nog inte alls bra och jag själv mår inte alls bra över att det är såhär.

Det är föresten sjukligt var graviditetshormonerna spökar när man tänker efter . Ena sekunden kan jag vara oslagbart glad , medans jag i andra stunden kan lägga mig på golvet och gråta av ilska och sorg.
Det är lite konstigt helt enkelt , men det går vell säkert över..

Puss

Kommentarer
Postat av: frida

Haha mm sånna får man stå ut med... Det kommer antaligen bli lika när du fått din bebis, att alla vill komma o titta, men sen är det inget mer, tråkigt men sant.

Ja då vet du ju, men det går jättebra och allt blir bara bättre o bättre så det e inget problem längre tycker jag:)

Jo det var lite tråkigt men jag hade inte väntat mig något annat, skulle inte själv vilja att min son skulle komma hem och säga att han & hans tjej skulle få barn när de inte gått klart skolan osv, men men. Nej tyvärr så hinner jag inte göra det, jag är mammaledig nu ett år (studieuppehåll) sen börjar jag igen i januari, hehe.

Förresten, hos vilken BM går du? Tyckte det lät knepigt att du inte ska dit förns efter UL:et :S Jag har för mig jag var där några gånger innan iallafall ! Kram

2010-03-03 @ 22:02:20
URL: http://fecn.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Grattis till graviditeten! Att få barn är verkligen det bästa som kan hända en. Lycka till!

2010-03-04 @ 00:20:15
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: frida & william

Ja det är ju verkligen tråkigt.

Ja det gör jag, ska ioförsig bara gå från januari till juni oxå hehe :P

hm okej, jag vet inte vem det e.. är det på södertull lr ? jag hade en skit bra som heter Åsa på södertull, hon var tydligen för "unga mammor" hehe :) Kram

2010-03-04 @ 09:45:41
URL: http://fecn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0