ensamt.

Nu har jag vart på en sista promenad med svea innan det är dags för att sova . Vi gick mot polhem och runt lite där innan vi gick hem igen . Nu ligger svea busen och sover.

T ska åka till Stockholm imorgon och jobba , så jag och svea blir ensamma i ett par dagar nu :( Men det är bra med pengar och det behövs verkligen nu när vi väntar våran lilla skatt . Vi vill ju förstås kunna ge den allt den behöver och lite till. Men det viktigaste har vi ju redan gott om , kärlek.

Imorgon har jag tvättstugan på förmiddagen , så jag måste nog gå upp senast 10 om jag ska hinna , så ingen långsovning för min del inte . Men jag kommer nog somna snart så sova lär jag ju hinna haha.
Åh vad jag kommer tycka det är jobbigt att sova när ena sänghalvan är tom :(

Nu ska jag krypa ner i sängen och kika klart på pelle innan jag somnar ..


Kommentarer
Postat av: romina

När är det beräknat förlossningsdatum? :)

2010-03-14 @ 22:18:42
URL: http://rominaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0