Godmorgon!

Godmorgon !
Här hemma vet vi inte vad sovmorgon är . Vi båda vaknade runt åtta och var pigga som svin ..
Så nu har vi hunnit med att plocka fram , ätit och plockat bort frukosten . Snart ska vi blanda iordning en varsin hårfärg och börja färga håret inför ikväll då vi ska på 40årsfest . Det blir samma "gråa" färg för min del och samma "svarta" färg för thias del - fantasirikt .

Jag har ingen som helst aning om vad man har på sig på en "födelsedagsfest" ? Jag antar att man inte måste klä upp sig allt för mycket , utan att det räcker med ett par jeans och en lagomt fin tröja .. Iallafall så är det de jag kommer ha på mig som det ser ut just nu , för det är det enda som jag "får på mig" .
Som tur är så var ju alla brallor för stora innan jag blev gravid eftersom att jag gick ner så pass mycket i vikt , men nu börjar det faktiskt märkas att dom börja sitta lite trängre , iallafall tighta jeans.

Om lite mera än en månad så är det ultraljud också , spännande . Undra om det är en liten pojke som gömmer sig därinne ? (vilket jag tror) Åh , det ska bli så spännande och roligt !

Kom på att jag gått in i vecka 15 idag också , så det lär jag skriva lite om sen och lägga ut lite bilder . Men inte nu , för nu ska jag färga mitt äckliga , slitna hår.

Puss

Kommentarer
Postat av: en läsare

har för mig att du använde vax när du skulle ta bort hår på magen? eller armarna? kommer inte riktigt ihåg, men funkade det bra?:) har det växt ut lika mkt eller till och med svart hår? ha en bra dag!:)

2010-03-13 @ 10:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0