godmorgon, frida <3

godmorgon hjärtat, sovit gott?
Ja jag tror du har sovit gott, jag har legat och tittat på dig näst intill hela natten, du är så fin när du sover!

Nu sitter jag här på sängkanten trött och fryssen, det är svart som natten ute, och din morbror är på väg hit för att hämta mig. Tur att jag snart är hemma igen!

Jag älskar dig mitt hjärta, du är mitt allt! Tack för att du finns, utan dig skulle ja inte kunna andas..

Ta hand om våran skatt nu medans jag är borta, och krama den från pappa thias, jag älskar dig!

Vi ses snart igen mitt allt, nu när du läst klart dethär tycker jag att du ska ta en macka och sen ringa till mig :D faaaan vad ja längtar efter dig !!!!!! <3

/din thias <3

Kommentarer
Postat av: roxy

haha åh fyfan va sött!

2010-03-15 @ 08:36:39
URL: http://roxyfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0