GRATTIS TILL MIG :)

Ett fyrfaldigt leve ... nej jag bara skoja .
Nu har hela faderullan till släkt åkt hem och kvar är fyra trötta själar bestående utav mig själv , mamma, thias och svea . Alla är verkligen helt jävla slut !

Jag har fått jättefina presenter , tack allihopa !
Bland annat så fick jag bebiskläder/-saker, pengar , presentkort , choklad , tippar till naglarna , nagerlack , parfym & lite så. Jag är verkligen jättenöjd och imorgon blir det troligtvis till att åka till köpis och handla lite eftersom jag fick presentkort där , sen på måndag blir det nog lager 157 . Spännande spännande !

Ikväll blir det nog bara lugnt ifall att inga fler har planerat att komma hit - men det tror jag vell inte..
Ska försöka slänga i mig lite mat också innan jag gör någonting annat , har inte ätit sedan vi var på resturang i förmiddags. ( inte ens fika

Har förövrigt skit ont i kroppen .. känner mig som en tjåckis.

Tack till alla er som kom och grattade / fikade / umgicks . Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Agneta

Grattis snygging! :) Hoppas att du har haft en härlig dag.

2010-03-28 @ 00:00:11
URL: http://zedmoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis :)

2010-03-28 @ 11:57:18
Postat av: Plutten

Ett jättegrattis, återigen, till fina dej:) Förlåt en massa för att vi inte hann förbi!:( Har varit cepemycket denna helgen, o så har vi passat på att ta igen lite tid med varandra med tanke på att jag ligger borta varenda vecka...

Hoppas ändå att dagen var bra, det verkar så:)



Massa kramar <3

2010-03-28 @ 18:26:56
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0