nästa gång ..

Godförmiddag.
Har inte alls sovit säskilt bra inatt , det har vart kallt , ensamt och mörkt. Sån där dyster stämning som man helst inte vill ha , speciellt inte när man redan är ensam.

Jag vaknade tidigt imorse , men låg kvar i sängen i hopp om att somna om för att slösa lite tid. T är och sliter i stockholm och kommer inte hem förns imorgonkväll , så inatt blir det ytterligare en ensam natt , men då ska jag tvinga Svea att sova med mig i sängen.

Idag åker systeryster och sambon hennes till Thailand & moster min åkte igår - inte alls nå avis , nej ! Det kan dom gott unna sig. Nästa gång är det förhoppningsvis min tur ..
Med stormage eller en underbar bebis, det återstår att se. Men förhoppningsvis med stormage =D

Thailand -o9

Syster min blir borta hela tre veckor , så när hon kommer hem är det inte långt kvar tills ultraludet. Åh vad jag längtar. Då kan vi äntligen börja köpa bebiskläder och vagnen osv.
Nästa lördag ska jag kanske fuska och börja köpa lite bebiskläder. För då ska vi lämligen till lager 157 i sågmyra jag och Thias. Jag ska få det som present eftersom att jag fyller år nästa lördag (19)
-han råkade säga bort sig häromdagen ..
Dom har iallafall jättefina Lyndmyr kläder där på lagret så då tjänar man ju en massa kosing på att köpa där och inte från deras hemsida eller ex barnens hus.
Underbart !

Nu ska jag leta på nåt på nån web teve som jag kan kika på ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

man ska inte flyga om man har stormage

2010-03-18 @ 15:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0