kalas x 3.

Tjenamorsen !Har faktiskt hunnit med en hel del idag fastän vi som vanligt vaknade sent . När vi vaknade , typ vid elva , ringde min syster och sa att min kusin och hennes föräldrar skulle ha kalas idag . Alla dom "fyller" nämligen år , eller ja , min kusins föräldrar har fyllt och min kusin fyller nästa vecka , så vi åkte dit .
Vi fikade lite och umgicks i lite drygt två timmar innan det blev dags att skjutsa syster min till jobbet för att sedan åka hem , nu är vi alltså hemma . Vi tänkte strx börja laga mat , dock vet vi inte va vi ska äta än , men vi jobbar på´t.

plattade även till håret imorse när jag vaknade och drog även på mig lite smink , så nu känner jag mig som en helt ny människa . Minns nästan inte när jag sminkade mig sist (mer än mascara).


Kommentarer
Postat av: sara

jag såg i ett inlägg att du var less på anonyma.. kallar du detta anonymt när man skriver sitt namn? eller bara när man skriver " Anonym" ?

2010-05-16 @ 16:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0