kuuuuul...

Kul att håret blev som man ville - inte !!!
Färgade med en brun färg i hopp om att ..ja, bli brunhårig. Men istället blev det knas och nu vet jag inte alls vad det är för färg. Jag antar att graviditetshormonerna gör sig påminda och spelar mig ett spratt !

Imorgon ska jag ge mig på förlängningen för att få den lite mörkare också , så att den till sist kanske passar ihop med min nuvarande färg , annars har jag ju en extra färg . Köpte nämligen tre stycken idag för att vara på den säkra sidan. Ni vet ju hur det gick sist när jag blev gullefjun !

Iallafall , förlängningen ska i till helgen så det ska bli riktigt skönt. Less på att gå runt och se ut som ett äckel i håret. Man kan verkligen inte göra ett skit när man har den längd jag har nu , så himla värdelöst . Nästan så att jag hellre rakar av mig allting än att ha den längd jag har nu.

Nåväl , nog om detta . Nu ska jag krypa ner och sova ! Natti.

Kommentarer
Postat av: AnnaL

Men du har ju blekt och blekt och blekt ditt hår ett bra tag och när man bleker håret försvinner pigmenten. Då är det väl inte så konstigt att det blir det knepig färg när man lägger i en brun färg? Antingen måste man ha lite rött i för att det inte ska bli grönt/missfärgat eller så måste man avfärga håret. Att håret blir missfärgat när man går från blekning till brunt är inget ovanligt. Hoppas du får till det i alla fall!

2010-05-13 @ 14:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0