sista föräldrarträffen.

Nu är den sista föräldrarträffen avklarad , så nu återstår vell bara ..att vänta . Vänta och vänta på våran älskade kotte. Känns som att det är evigheter kvar , men endå har tiden & går tiden väldigt fort.
Jag tror fortfarande inte att jag fattar att jag ska bli mamma ..

Frågade iallafall min barnmorska vad min smärta i magen längst ner kunde bero på och vad man kunde göra åt den , men det visade sig att det troligtvis var nån nerv som töjs ut iochmed att min livmoder växer. Det skulle troligtvis gå över inom ett par veckor..
Så nu behöver man inte oroa sig över det .

Nu ska jag kika på nyaste avsnittet av ungamödrar och käka makaroner, samtidigt som jag håller min ena tumme blå .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0