svar till "linnea".

Linnéa om brynäs.:
Hur gör du för att få färgen på ditt löshår och riktiga hår så lika? Jag har försökt att få det så men lyckas inge vidare så tänkte hur du gör :)

Svar: Oj , bra fråga..
Men denhär gången iallafall så hade jag blondt hår när jag beställde mitt bruna hår , för jag ville bli brunett. Så jag beställde en ljusbrun färg som jag tyckte såg bra ut , sen när jag fått hem håret så köpte jag 3 hårfärger i kastanjefärg i en mataffär och färgade sedan löshåret med en utav dom tre färgerna ..
När det var klart så färgade jag mitt egna hår och sköljde sedan ur det när färgen var i princip lika färg som förlängningen. Sen satte min pojkväns lillasyster i håret och igår färgade jag utväxten för att slippa den ljusare färgen i hårbotten som hade blivit & resultatet verkade bli riktigt lyckat .
så.. det var vell i princip så jag gjorde denhär gången .

Hoppas du lyckas "få till det" med håret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0