besökt min kusin.

När T kom hem från jobbet så åkte vi och hälsade på min lilla söta kusin idun och hennes familj , vi hade inte setts på hur länge som helst , minns inte ens sist vi sågs , så det var behövligt . Har verkligen saknat dom !
Vi fikade lite och hade allmänt trevligt innan vi slutligen behövde åka hemåt för att få i oss lite middag.

Vi åkte hem , åt och kollade på Mons Möller dvdn och nu nattar vi en liten Lovis som har jättejätteont i magen . Hon är så himla ledsen och det gör ont i mitt hjärta att inte kunna göra någonting ..
Ska gå in och gosa med henne nu , för det verkar inte gå så bra för T därinne i sovrummet :(

Imorgon har vi tvättstuga , så mellan 11-15 så ska det tvättas för fulla muggar . Måste se till att verkligen få ALLT tvättat eftersom att vi alla åker bort i helgen och behöver ha med oss kläder. Har knappt ett par rena strumpor ..eller inga jag vill använda iallafall för det är massa fula gubbar och sånt ..barnstrumpor nivet . Kan bara använda sånna där korta nu för tiden av någon konstig anledning ..

Nåväl , ska vell gå in och kolla hur det går med nattningen , klarar inte av att slappna av även fast T är därinne .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0