BVC - fjärde besöket.

Nu har jag och Lovan vart på BVC och kollat längd och vikt . Kollade även min vikt!
Lilla stora Lovis var förra gången 58 cm lång och vägde 4380, idag är hon 58,5 cm lång och väger 4980..

Allt gick jättebra och jag fick fylla i nå papper om hur man mådde . Frågorna löd typ såhär ;

Jag har under dom senaste 7 dagarna mått


•precis som vanligt
•ganska bra
•....
•....
•så illa att jag velat skada mig själv

nåväl , svarade på frågorna (som för mig kändes rätt så onödiga men som jag förstår att vissa behöver för att i värsta fall få den hjälp dom behöver) och gick sedan hem igen .
Lovis somnade som vanligt i vagnen på vägen hem , så nu ligger hon på balkongen och sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0