Godmorgon!

Godmorgon ! Har sovit riktigt dåligt inatt , först så har Lovis vaknat lite till och från och då ligger jag med ena ögat öppet istället för att sova ordentligt. Sen ringde T´s klocka runt 5 , men då stängde han av den och skulle "vila" lite i sängen.. Som slutligen resulterade i att han sov över.
Jag brukar alltid få väcka honom efter att han stängt av klockan .

Men iallafall , Lovis ligger här brevid mig och halvsover just nu , så himla söt . Vi har även barnkanalen påslaget på teven. Men snart ska vi klä på oss och försöka hitta på någonting . Jag skulle behöva duscha och så , men det får nog vänta tills thias kommer hem , eller tills Lovis sover middag ..

Kommentarer
Postat av: sofie

fin blogg!



fråga något i min frågestund?

http://www.nattstad.se/sofiecesarino?id=1172436



kram/sofie!

2010-11-11 @ 10:55:36
URL: http://www.nattstad.se/sofiecesarino

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0