Godmorgon!

Godmorgon!
Nu har jag skjutsat grabbarna och deras små resväskor till deras firma där dom sedan ska åka taxi till arlanda ifrån. Kom hem för ett par minuter sedan så jag har bara hunnit sätta mig i soffan än så länge ...

Tänkte försöka packa klart snart så att man har allt redo , sen ska jag även hinna åka och lämna hunden innan klockan två då mamma slutar . Åker direkt när hon slutat , dvs klockan två , så vi är vell kanske i kalmar vid åttatiden ikväll.
På ett sätt vill jag inte åka längre , känner bara för att stanna hemma och gröra fint och umgås med Lukas & Nathalie i helgen . Men samtidigt kan det nog vara skönt att slippa sova själv osv ..och att komma bort över huvudtaget.

Har inte ens en väska , så jag har packat våra saker i en ikeakasse , men det gick ju lika bra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0