Godmorgon!

Godmorgon!
Nu har Lovis och jag vaknat , jag vaknade före Lovis konstigt nog . Kanske berodde på bajstet , vad vet jag? haha

Sitter i sängen med datorn i knäet , teven på barnkanalen och Lovis "pratande" brevid mig , underbart. Svea ligger och snarkar för fullt hon , verkar inte vilja vakna på ett bra tag. Hon är en riktig sjusovare hon.







Nu ska vi leta på någonting bra att kika på, antingen på teven eller datorn.

Kommer nog bli en hel del skrivande idag eftersom att jag förmodligen kommer vara sängliggande hela dagen.

Kommentarer
Postat av: amanda

mysigt det ser ut! :)

2010-11-04 @ 09:41:37
URL: http://aoestergren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni är så söta!

2010-11-04 @ 09:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0