göra julen till någonting fint.

Har vart ute på köpis största delen utav dagen , vi kikade runt lite och thias lillasyster köpte en hårfärg. Jag hittade ett par skitsnygga peak byxor som jag köpte , ska visa dom snart . Har dom inte på mig just nu ..

Efter köpis åkte vi hem till thias familj och åt tacos , kanske hur gott som helst . Sedan åkte vi hem till oss där vi är nu. Har färgat Malin (t´s syster)´s hår, det blir ungefär samma färg som jag har . Ni vet rödbrun..ungefär.
Snart ska vi åka hem till min syster och hälsa på. Sen har jag ingenaning om vad som händer . Antagligen ingenting mer än att sova .

Imorgon ska vi ha julbak hos thias familj . Pepparkakor och lussebullejäklar står på listan. Vi har vart där varje första advent och bakat med dom.

Längtar så oerhört mycket tills vi köper hus och kan göra våra egna traditioner , fira som vi vill och så. Slippa flänga runt och inte veta vart man ska vara . Då kan man vara hemma och få folk hembjudna till sig istället för att åka bort varje jul ..
Jag ska göra jularna så underbara framöver även fast jag hatar jul....-för lovis skull !
Vill inte att hon ska påverkas utav att jag inte tycker om julen. Hon ska få minnas jularna med mig och Thias som någonting underbart och speciellt . Hon ska få längta efter jularna , vilket jag nästan aldrig gjorde .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0