gravid i åtta veckor.

Nu har jag och Lovan kommit in från en promenad upp till icamaxi,barnenshus,hemtex osv .
Vi gick dit med våra grannar och kikade lite . Anna köpte dregglisar till Lovis , så nu har hon en massa fina sånna !
Tack underbara Anna ♥

Nu kommer T hem från jobbet snart och Lovis kommer vell vakna vilken sekund som helst och vilja ha mat. Har ingenaning om vad vi ska hitta på idag ..jag skulle vilja sola . Synd att det inte finns något ställe i närheten som det är gångavstånd till. Blir så drygt att leta perkeringar osv bara för att man ska sola 30 min. Men vi får se hur vi gör . Kanske åker ut till köpis och handlar julklappar? Eller bara stannar hemma och myser tillsammans allihopa..

Jag hade förresten en jättemysig dröm inatt . Drömde att jag blev gravid igen och hade vart det i åtta veckor. Det vill säga att jag hade blitt gravid direkt efter lovis födelse.. Vi började kika på syskonvagnar och allt därtill.. Allt var så himla spännande igen. Men endå blev jag rätt så lättad när jag vaknade , jag vet inte riktigt om jag skulle orka en till liten kotte just nu..
men syskon , det ska hon givetvis få !


Här är jag och mina två syskon . Storasyster malin och lillebror pontus..
(tidningskortet från när min lillebror föddes)

Nu ska jag försöka få tag i thias och kolla om han kommer hem snart ..

Kommentarer
Postat av: erika

Det finns ett solarium här i andersberg , vid gymmet :)

2010-11-29 @ 20:35:46
URL: http://eeriiika.blogg.se/
Postat av: Frida&William

Man kan sola på helges :) de brukar jag göra. Kostar bara 25:- för 30min och de e rätt bra rör tycker jag :)

2010-11-29 @ 22:40:29
URL: http://fecn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0