Mobilblogg- nu ligger jag och lovan i säng...

Mobilblogg- nu ligger jag och lovan i sängen och ska sova. Ligger o tänker på hur pass mycket mitt liv har förändrats sedan jag blev gravid och slutligen fick min älskade dotter. Från att vara så less på allt så man bara skulle vilja ge upp, till att man är helt överlycklig. Vilken vändning! Jag är så glad över att jag har min egna lilla familj nu , en familj som jag kommer göra allt för. Ska aldrig låta mitt/mina barn må så dåligt som jag gjort , aldrig! Tänker alltid finnas där! Fattar inte hur man kan överge sina barn för en människa man träffat i ett par dagar.. Nu blev de mycket här, måste sova på det här känner jag, har så mycket agg inom mig som ja bara vill skrika ut. Trodde det skulle bli bättre sammanhållning nu när lovis är här, men tyvärr blev det inte så. Huvudsaken jag har min fina egna familj, sen skiter jag i resten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0