mysig torsdagskväll.

Nu har jag kommit på hur jag ska spendera resten utav dagen ..
Först och främst måste jag vänta tills thias kommer hem så att han kan vara med Lovisen medans . Sedan tänkte jag låsa in mig på badrummet och färga håret (vill inte vara nära Lovis med färg i håret), sen ska jag noppa/vaxa och färga bryn/fransar, göra ansiktsmask och medans färge n/-erna värkar , så ska jag ta ett hett jäkla bad . Sen duscha och raka sig.
-Det lät vell som en mysig torsdagskväll?

Sen efteråt smörjer man in sig,drar på sig skönaste morgonrocken och ett par sockor , kryper ner i sängen med familjen och kikar på Robinson och kanske käkar lite godis . Kan nog inte bli bättre !

Nu ska jag ringa thias och höra när han kommer hem ,

Kommentarer
Postat av: connie

Låter verkligen som en super idé .. :D

Just doo IT ! =)

2010-11-04 @ 19:02:55
URL: http://connieanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0