nymålade dörrar.

Nu sover kotteliten i vaggan i vardagsrummet efter en promenad med hunden .
Tog bärselet idag eftersom att det blev jobbigare med vagnen. Speciellt när man ska in och ut från alla dörrar och inte har en endaste arm ledig. Sen att dom målat om hissen så att alla dörrar är nymålade gjorde ju inte saken bättre heller haha .
Svea är röd lite överallt efter färgen. Nån fläck på svansen och nån fläck på sidan av magen.

Iallafall så gick promenaden hyffsat bra idag, försökte att inte tänka så mycket på ryggen och då gick det helt okej . Gick dock bara en kortare sträcka för att undvika att få ännuondare ..

Nu ska jag passa på att röja lite. Det blir ju så mycket småsaker här och var .
Sen ska jag även slå på plattången och fixa till mig lite , känner mig riktigt ofräsch..

Kommentarer
Postat av: Nize

Den var sjukt god! Hittade den på spar här hemma. Var på Willys igår och letade men hittade den inte :/

2010-11-05 @ 12:58:06
URL: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0