ÖB och Dollar.

När T kom hem från jobbet käkade vi lite tillsammans , sedan matade jag Lovis och så innan vi sedan tog en tripp till ÖB och dollar. På ÖB skulle vi köpa snus , ansiktsmaskar och sånt , men det var slut på snuset vi snusar så vi fick strunta i det . Sen åkte vi till dollar där vi laddade upp med våtservetter , 10:-/paket.
-Rekomenderas till er som har blöjbarn !

Vi köpte tio paket våtservetter , så man har liksom. För det går ju åt som smöööör.

Nu är vi iallafall hemma och ska snart ta en dusch och jag ska vaxa mig . Känner mig inte direkt skitfräsch.

Kommentarer
Postat av: Nize

Jag köper åxå sånna ! Dom räcker länge och är skitbra!

Använder dom jämt



och dom som har bytt på Lexie

kommenterar ofta att hon inte är nå röd eller irriterad under blöjan.



Dyrast är inte alltid bäst.



Och hos BVC i Valbo har dom även samma våtservetter.



2010-11-30 @ 22:23:26
Postat av: Ida

Åhh tack för tipset ;D! Då vet jag vart jag ska befinna mig inom snar framtid xD :P

2010-12-02 @ 08:49:09
URL: http://mshuvudled.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0