Svar till "Ann-sofie".

Ann-sofie om i badet.:
Guuud va söta bilder! måste bara fråga. Har du lust att lägga upp bild på hur brösten ser ut nu efter förlossningen? Jag har själv planer på småttingar inom en snar framtid :)

Kram!

sv; Tack så jättemycket!
Eftersom att du inte har länkat någon blogg eller så , så får jag helt enkelt lov att svara här.
Alltså jag tycker inte brösten förädrats så mycket ,mer än att dom är större och lite tyngre pga mjölken. Men annars är dom i princip som vanligt .  Några få strimmor kan visa sig när brösten är sprängfyllda, men inte annars.
Känner inte att jag behöver lägga ut någon bild eftersom att den enda föränringen är strl..
Lycka till med de kommande småttingarna! Kram



men ungefär sådär ser dom ut ... Vill inte ens veta hur dom kommer se ut efter amningen haha.
Men vem bryr sig , hellre hängiga tuttar än barnlös :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0