Mobilblogg- nu sitter jag och lovis i bile...

Mobilblogg- nu sitter jag och lovis i bilen utanför Willys. Thias skulle springa in o köpa snörb(snus).. När han är färdig därinne så ska vi pallra oss ut till Valbo och ta en promenad till i14 från thias föräldrar. Ska bli så skönt att komma ut i skogen så man kan släppa lös Svea och se hennes glädjerus. Det finns ju liksom inte så många ställen i andersberg där hon kan leka lös utan att stöta på andra hundar o människor. Älskar mitt liv så himla mycket, trodde aldrig jag skulle få en sån här fin familj. Vi trodde ju inte ens att vi kunde få barn.. Men när man minst anade det så låg hon där i min mage, våran älskade Lovis!! Kärleken till sitt barn är så himla obeskrivlig. <3


Kommentarer
Postat av: Nize

Det är så mysigt i Backa!

och värsta guldläget till i14.

Man skulle inte tacka nej till at bo där.

På landet men endå ett stenkast från stan.

Min pappa bor ju där han åxå.

2010-10-17 @ 22:11:14
URL: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0