fullt upp .

När klockan blev halvett tyckte jag att thias hade sovit klart , så jag gick in i sovrummet och pussade på honom tills han vaknade . Efter en stund lyckades jag få liv i honom och vi gick då upp och åt lite frukost tillsammans . Efter frukosten så diskade jag hela diskberget med disk , sedan klädde vi på oss och åkte till affärn för att handla lite till kylen. Det blev en massa juicer ,lättdrycker , pålägg och annat smarrigt.
Vi köpte även chips,dip och godis tills ikväll . Vi ska kolla på nya ROBIN HOOD filmen och bara mysa sen ikväll ! Man vet ju aldrig , ikväll kanske är våran sista kväll då det bara är Thias , jag och Svea .

Klockan fyra ska vi som sagt åka och grilla hos syster min , så det börjar vell bli dags att göra sig klar snart. För just nu sitter thias med hårfärg i håret och utan kläder . Jag sitter i shorts och en ful jobbartröja , så vi får nog öka takten lite som det känns just nu . Måste hinna till affärn och köpa räksallad också , vi glömde det när vi var där. Är ju så himla gott med räksallad till korv med bröd !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0