Mobilblogg- tack återigen för alla fina ...

Mobilblogg- tack återigen för alla fina kommentarer jag får. Det är precis vad man behöver nu i slutskedet när man känner sig äcklig och sjuk. Ligger klarvaken i sängen fortfarande och har inte kunnat somna för fem öre. Jag har sån himla halsbränna och mår illa konstant på nätterna och just inatt verkar inte vara nån bra natt. Men jag får ta igen det imorgon förmiddag helt enkelt.. Nu ska jag Kika runt lite på lite bloggar och så innan jag återigen försöker somna. Vet ni några braiga bloggar (som kanske också handlar om unga mammor eller gravida m.m) så skriv gärna ner namnet i en kommentar så har jag nånting att läsa på nätter som denna, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0