storkok.

Eftersom att matlådor alltid är bra att ha och jag har himla tråkigt , så passar jag på att ha storkok här hemma .
Jag började med att i morse ta fram 1 kg köttfärs ur frysen så att det hann tina lagomt tills jag skulle börja laga mat. När det var färdigtinat så bestämde jag mig för att göra hälften till en köttfärs och hälften till köttbullar (så jäkla smarrigt med hemmagjorda köttbullar).
så nu står köttfärsen och puttrar i väntan på att spagettisarna ska bli färdig så det kan sammanslås och läggas i matlådor , därefter är det köttbullarnas tur att stekas och läggas i matlådor med typ potatismos eller nåt , har inte riktigt bestämt . Men det kan ju bli himla enformigt med spagetti varje dag .. så det blir nog mos.

Har plockat fram varenda matlåda vi har tror jag ..

KANONIS!

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

hahaha, kollat på halv 8 hos mig eller? Kanonis!

kunde ha slagit gubben på truten, så jäkla jobbig med sitt kanonis! haha,

2010-09-14 @ 17:17:49
URL: http://alrt.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

haha, men skoja inte! sån jäkla jobbig människa alltså! haha,

2010-09-14 @ 18:01:41
URL: http://alrt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0