i väntan på BB.

Nu sover Lovis för natten och jag och T sitter som två ljus och väntar på att Bigbrother ska börja , dagens höjdpunkt här på tordönsgatan,haha. Sjukt att man kan tycka att ett sånt egentligen patetiskt program är bra , men insatt är man.

Iallafall så har vi hägt lite i valbo idag hos thias föräldrar, vi var där en kortis bara , sen åkte vi hem.

Imorgon blir det lugna puckar igen , ska bara ta en promenad och laga lite matlådor , mer vet jag inte ännu. Men det är vell lika bra att vila , för på torsdag ska jag jobba igen. Känns skönt att veta att lönen i maj kommer att bli riktigt bra. Det behövs nu inför sommaren då man vill hitta på en massa skoj.. Har redan planerat lite vad vi ska göra. Finns ju så mycket, hoppas bara att den lediga tiden kommer att räcka till iochmed att thias inte kommer att vara ledig så mycket.
Förmodligen blir det en utlandsresa också så att man får lite värme ifall att sommaren här hemma inte blir så bra.

Tillbaka till verkligheten..

Nu ska jag fortsätta kolla på "99 saker.." i väntan på Bigbrother.

Kommentarer
Postat av: agneta

Friiiida! :) Skulle man kunna få boka dig nångång i maj för isättning av löshår? Jag köpte mitt för ett par månader sen men denna gången vill jag ha riktig hjälp att få i det så de blir riktigt och bra så jag har väntat tills jag flyttat till Gävle igen.

Kram!

2011-04-12 @ 22:43:25
URL: http://zedmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0