helt okej julkalender.

Jag är en av (alla) dom som älskar dom gamla julkalendrarna ,  typ sunes jul och pelle svanslös osv. För mig är dom "riktiga" julkalendrar..
Jag har därmed inte vart så imponerad av dom senaste julkalendrarna , men i år blev jag faktiskt positivt överraskad, jag tycker årets kalender verkar helt okej. Har dock bara sett första avsnittet än , så just nu försöker jag att se resterande två här på jobbet, men det laggar så värst så vi får vell se om jag kan se dom eller inte.

Vad tycker ni om årets julkalender , är det något att "hänga i julgrán"?

Kommentarer
Postat av: emmy

det kan definitivt vara nått att hänga i julgranen

2011-12-03 @ 18:06:08
Postat av: sandra - mamma till hugo och theo

Den är jätte mysig! Helt klart en julkalender jag kommer minnas =) pojkarna gillar den också, lite läskig för dom mindre kanske? :)

2011-12-03 @ 19:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0