Svammel.

Guud vad jag längtar tills imorgon.. Eller jag längtar tills imorgoneftermiddag när thias slutar. Det ska bli så himla mysigt att få vakna upp med mina fina i helgen och hålla på med lägenheten med allt vad det innebär.

Jag är ledig enda till nästa helg, tråkigt. Skulle behöva jobba hela tiden som
det känns just nu efter några dåliga (..jobbiga) månader. Allt med operationen, sjukskrivningen,flytten..
Fyfan, det går inte en dag utan att man tänker på det man förlorat.
Barn är ju verkligen livet.. Mitt liv..


Kommentarer
Postat av: Malin

Har du opererat bort livmodern?? :(

2011-12-09 @ 08:33:01
Postat av: Amanda

varför tog ni bort barnet? :(

eller väntar ni på att Lovis skulle bli lite äldre därför?

2011-12-09 @ 15:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0