fullt upp igår.

Igår hade jag och Lovan som sagt fullt upp hela dagen..
Till en början så skulle vi bara följa med pappa T till läkerol och äta lunch med honom runt elva. Så direkt när vi hade vaknat så gjorde vi oss klara och packade ihop skötväskan o vagnen och så innan T kom och hämtade oss.
Vi åkte tillsammans till Läkerol och käkade lunch , som inte alls föll mig i smaken. Men jag åt salladsbuffén och den var ju god..

När vi hade ätit klart så skjutsade T hem oss till min mamma där vi umgicks tills T hade slutat jobbet , för då kom han och hämtade oss o så åkte vi till Stigslund där vi skulle kolla på handboll med min moster och även min syster+tjej. Så vi kikade på handboll och åt en massa godis innan vi slutligen åkte hem igen.
Och väl hemma behövde vi betala slutsumman på resan och även alla räkningar, så fullt upp kan man ju säga att vi hade det igår.

Förövrigt så är det bara 55 dagar kvar tills vi åker nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt! =) Vi väntar nog med vår resa ändå, tills den lille i magen har kikat ut och blivit lite äldre!

2011-01-26 @ 15:31:00
URL: http://tewssans.blogg.se/
Postat av: agneta

Gud va härligt med 55 dagar ;D Vill åka helst nyss jag!! Typ thailand igen ;)

Vi har faktiskt bokat nu vi o :) Åker 22maj 2veckor till rhodos.. så jag hoppas det blir bra.. Jag är jätte kass på att veta vart man "ska" åka.. :/

2011-01-26 @ 23:23:52
URL: http://zedmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0