Mobilblogg- pjuh.. Efter en heldag på lage...

Mobilblogg- pjuh.. Efter en heldag på lager 157 och två isättningar av löshår så är jag nu rätt så slut., är påväg hem nu från moster min. Ska bli skönt att lägga sig i sängen o sova. Men först ska jag vika in alla nya fina kläder ja köpte idag åt thias o lovis. Köpte ingenting till Mig själv idag förrutom Ett par sandaler till utlandsresan på rean.. Kände inte att ja behövde nåt.. Tog först lite linnen o så men ja lämnade tillbaka dom innan kassan. Nåväl, kanske lägger upp en bild på allt imorgon om jag har tråkigt! Lovis fick så himla mycket fint, älskar att handla kläder till henne . Hon har kläder fram till 1års ålder redan. Så himla skönt att ha allt hemma..


Kommentarer
Postat av: M

Finns det mycket barnkläder där? Skulle behöva 86 i så fall.

Skulle va kul att se det du köpt =)

2011-01-27 @ 23:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0