dax att sova igen.

Nu är det snart dax att sova .. igen..
Känns som att man inte gör annat , men det blir nog bättre snart när även jag får komma ut och jobba lite. Ska bli så himla skönt att få lite bättre ekonomi , även om vi verkligen inte har det dåligt.

Lovis sover för natten och vi ska strax krypa ner vi med , men vi blev bara tvugna att kolla på BigBrother och plastikkirurg-program innan. Men det slutar om en stund , så då blir det sängen bums.

Imorgon blir det en hemmadag för mig och L tror jag , hon behöver nog det med tanke på att hon är rätt hängig. Börjar känna mig hängig jag med , så då är det nog bäst om vi stannar inne.

Kommentarer
Postat av: d e s s l i k e s . c o m | High heels gives you a better view.

sv: Ne det finns inget fack för mynt i iphonefodralet, jag har nästan aldrig mynt så för mig går det bra ändå - har de i fickan eller så men som sagt ne tyvärr inget myntfodral :)

2011-03-08 @ 11:34:08
URL: http://desslikes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0