Från morfar och Eva.

Var nyss på barnens hus med pappa och Eva.
Skulle dit för att dom bestämt att Lovis skulle få en gåstol..
men vi hittade ingen fin , alla var så fula . Babyblå med massa rosa och ljusa olika färger , inte våran smak alls , plus att dom var jättedyr.

Istället kollade vi på cykelsitsar eftersom jag sagt att jag ville ha en sån till Lovis i 20årspresent , så en sån fick jag , eller hon.



Fin va ?

Den var rätt dyr (1295:-) , men också den mest stabila och säkraste (vilket är det viktigaste), men också den snyggaste. Passar perfekt på min nya cykel som jag fått utav mamma , som ni självklart ska få se bild på så fort vi har monterat på cykelsitsen.
•Ryggstöd och fotstöden går att skjuta upp/ner . Ryggstödet går även att luta bak en bit så att barnet slipper sitta helt upprätt , vilket är perfekt när dom är små och kanske somnar..
-Ska bli riktigt spännande att se hur Lovis reagerar när hon får sitta där för första gången.

Tack för den jättefina och välbehövliga presenten pappa och Eva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0