Godförmiddag!

Godförmiddag på er !
Nu har jag klätt världens bästa L och mig själv för att snart bege oss mot BVC. L ska få sin vaccin idag och jag är skitnervös eftersom jag svimmar lätt utav sprutor.

Efter BVC ska vi hem och laga matlådor till pappa T, hemmagjord potatismos med falukorv (i ugn). Tanken är att vi ska frysa in det i lådor sen så att T har matlådor när vi kommer hem från utlandet. För ingen utav oss kommer troligtvis vara så sugna på att göra matlådor det första vi gör när vi kommer hem.
-Nej , då vill man ju liksom bara packa upp och "bara vara". så det ska vi göra idag.
Vi kommer nog inte hinna så mycket annat eftersom att det tar en stund att skala,koka och mosa all potatis.

Nu måste jag ringa världens bästa granne och kolla om hon ska hänga med .

Kommentarer
Postat av: Helen

såg din kommentar till unga mamman. Jag håller med dig! Vad händer med den ungen?

2011-03-15 @ 11:19:23
URL: http://skellefteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0