streeeessad.

Godmorgon !
Nu är vi vakna härhemma och jag är skitstressad , är så rädd att vi har glömt någonting fastäng vi tillochmed har packlista.

Snart ska vi åka iväg till valbo o lämna bilen , men först ska vi skjutsa T´s lillasyster till skolan.

Någon undrade förresten om jag kommer att blogga från semestern och jag kan säga såhär.. Jag kommer inte att ha någon dator med mig , men om det funkar som det ska att mobilblogga så kommer jag garanterat att göra det rätt ofta. Annars så kommer vi ju hem på måndag eftermiddag så då skriver jag vell då annars..

Nu måste ja sminka mig lite så man ser lite fräsch ut.
T´syster har fixat mitt hår med allt vad det innebär.. Färgning av hårbotten och så.
-Nemen vi hörs vell via mobilinlägg i 1 vecka framöver då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0