Tvärslut.

Idag när vi hade kommit hem och riktigt mys ner oss här hemma så skulle vi passa på att natta Lovis, då vi till vår förvåning såg att ersättningen var tvärslut när vi hade gjort en nattflaska åt henne.
- Så vad skulle man göra ? (klockan var strax efter 21)
Jo , jag fick åka till willys och handla en massa ersättning , köpte 3 st nu så det inte hinner ta slut tills vi åker. Så skönt att ha det hemma jämt.
Blev så förvånad när burken var tom för vi brukar alltid ha allting på "lager" härhemma. Alltifrån ersättning till toapapper och blöjor. Sånt man inte kan klara sig utan vill säga ..

Skitidenu !

Köpte en hårfärg på affärn med , så nu sitter jag men den i håret och hoppas på att det blir fint . Tror den har värkt färdigt strax efter elva , så då får jag ääntligen ta en skön dusch.



Hoppas ni haft en mysig kväll allesammans , för det har jag , även om den vart ohyggligt stressig och iriterande!
Appropå iriterande , idag fick jag massa röda fläckar på bröstet (ovanför tuttarna alltså) och fick världens jättepuls som slog skitsnabbt, plus att jag började skaka - Skitläskigt!

I vanliga fall får jag röda fläckar där när jag är förbannad , men idag hände det ovanligt mycket mer?!

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej! Tokigt när man får slut på nåt man inte kan vara utan. Har du slutat amma?

/Nyfiken

2011-03-04 @ 08:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0