Glad midsommar!

Appen fungerar fortfarande inte för mig så det får bli ett inlägg här ifrån datorn efter massa svärande över att ingenting fungerar som det ska.
Imorse slutade jag iallafall jobbet klockan 08, åkte hem och väckte min fina familj för att hinna med dagen. Vi åt en god frukost tillsammans innan vi sedan fixade till oss själva och gjorde Lovis redo för att åka iväg. Det fick bli Lovis nya fina klänning dagen till ära , hon var så obeskrivligt vacker. Jag är så stolt över att vara hennes mamma!

När klockan började närma sig 12 åkte vi till affärn en sväng och handlade massa gott att ha med oss till midsommarfirandet. Jordgubbar,chips.burkläsk,festisar,ostkrokar och lite godis..
Åkte till thias familj innan vi sedan åkte fyrhjuling med släp tillsammans till midsommarstången i alborga. Där fikades det , dansades det och tävlades i diverse olika saker. Bland annat tipspromenad.
Lovis dansade runt stången och var lyckligare än någonsin. Jag själv satt brevid och tittade på och var helt slut i både kropp och knopp utan att ha gjort ett skvatt. Det märks väldigt tydligt nu att det börjar närma sig slutet av graviditeten. Såfort jag är ute i värmen känner jag mig uppsvälld som en vattenballong och blir helt slut..

Vi har iallafall haft en jättemysig dag och såfort appen börjar fungera igen så ska jag "ta ikapp" med alla bilder som jag inte kunnat lägga ut nu under tiden som den inte fungerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0