På jobbet.

Skrev ett inlägg tidigare idag via sms men det verkar inte ha kommit upp så jag provar igen, denna gång via blogg.se eftersom att appen fortfarande vägrar att funka..

Idag är jag på jobbet , slutar imorgon bitti och då jäklar ska det antingen bli en tur till stugan eller en sväng på stan för att leta bebiskläder, bröllopskläder till lovan o thias och midsommarkläder till oss allihopa. Eller så hinner vi med båda delarna om vi är riktigt effektiva:) sen jobbar jag på söndag igen! Veckorna går så sjukt fort nu när man har att göra hela tiden. Är det inte jobb så är det stug projekt. Men det är ju kanonbra och det bästa av allt - man hinner aldrig göra av med några pengar !

Iallafall så kommer thias och Lovis hit snart. Dom ska troligtvis sova här eftersom vi alla ska kolla på fotbollen tillsammans ikväll. Det kommer bli kanonmysigt! Tråkigt bara att matchen går allderles för sent för att Lovis ska kunna kolla, hon som älskar fotboll..

Kommentarer
Postat av: Joss

Vad jobbar du med eftersom du kan ta med dig familjen sovandes hos dig på jobbet? :)

Svar: jag jobbar som personlig assistent:)
Fraajs

2012-06-15 @ 18:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0