48timmars.

Godmorgon!
Imorse strax efter klockan sju blev jag väckt av jobbet, på jobbet. Det slutade med att jag fick stanna kvar och jobba ytterligare 24 timmar, så nu är jag inne på mitt andra dygn. Slutar imorgonbitti vid åtta.

Lovis och thias kommer vell hit sen med lite andra kläder och så, är så trött på jeans. Får nästan ont i kroppen av att ha åtsittande kläder just nu. Ett gott tecken på att magen växer?!:)

Snart är det ultraljud också, ska dit nu i veckan på rutinultraljud, ska bli så himla spännande. Känns som att det var igår jag var där med Lovis i magen.
Fyller år gör jag i veckan också.. Det är mycket nu.


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad jobbar du med? :)

2012-03-30 @ 00:43:35
URL: http://idabackstage,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0