Tillbaka till maxi.

Då vi lyckats slarva bort vårt medmerakort så kände vi inget behov av att handla på just Coop idag , så istället åkte vi iväg till Ica maxi där vi jämt handlade förrut när vi bodde i andersberg . Där hittar man precis allt och slipper därmed leta ihjäl sig såfort man ska ha nåt..

Passade i samma veva på att gå in på barnens hus och kolla på syskonvagn, men fortfarande så faller ingen oss i smaken där. Istället köpte jag mig en gravidkudde och Lovis fick lite olika bamsefilmer. Känner att vi behöver variation under bilfärderna för just nu är det bara manny som går om och om igen.

Efter barnenshus fick Lovis åka lite bil med Musse innan vi åkte hemåt för att laga mat.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Jag har en röd babytravel syskon vagn att sälja, liggdelen är knappt använd.



Är du intresserad så Maila kan jag berätta mer om den.



Lycka till med Bebisen i magen



Kram Anna

2012-03-08 @ 08:15:50
Postat av: Anna

Hej!



Jag har en röd babytravel syskon vagn att sälja, liggdelen är knappt använd.



Är du intresserad så Maila kan jag berätta mer om den.



Lycka till med Bebisen i magen



Kram Anna

2012-03-08 @ 10:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0