Avundsjuk.

Just nu är jag så fruktansvärt avis på er med ett fungerande vardagsrum. Det är verkligen inte kul någonstans med rust. Jag blir bara irriterad och otålig !
Jag avskyr att mitt tålamod inte räcker till för att mäta och joxa , jag vill ju så gärna. Istället kör jag lite växling mellan olika saker , men mestadels av tiden står jag faktiskt bredvid och känner mig dålig och i vägen.

Nåväl. Nu ligger det åtminstone spångolv i halva rummet , så nu behöver man bara balansera på reglarna genom hälften utav rummet istället för hela..

Nä, nu är det tid att sova för min del. Imorgon är det jobb som gäller, för att sedan vara ledig en hel(!) helg med min familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0