Vi är på gång.

Jag har så jäkla mycket bilder att visa och så jäkla lite (!) att skriva .
Vi har fortfarande inget internet så nu börjar man känna paniken komma krypandes. Kan varken lägga ut eller titta på bilder på instagram/blogg/fejan, så länge som jag inte står på någon liten pyttepunkt på gården där det kanske finns sändning,om jag har tur.
Nja, så illa är det faktiskt inte , men nästan. Man ska inte behöva leta efter sändning tycker jag, den ska liksom bara finnas .. Vart man än är!

Nåväl. Vi är i full gång här hemma med lite olika projekt. Bland annat så har jag/vi planterat blommor i stenmuren längs poolområdet , börjat sått gräs i en slänt ute på gården, börjat stapla in våra 10 kubik ved in i vedboden.. Ja, listan kan göras lång. Det finns att göra,om man säger så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0