Svar till "Nathalie".

Nathalie om Gravid - vecka 37.:
Jag förstår att det inte bekymrar dig då jag vet att det viktigaste är barnet och att det mår bra så ta inte illa upp nu. Men besvärar det dig inte ens lite att du fått bristningarna mitt på magen? När man blir äldre kanske man inte bryr sig lika mycket men jag skulle nog helst vara utan dom vid så pass ung ålder... :/

Svar; Oj , jag vet knappt vad jag ska svara på det här . Men jag ska försöka ..
Jag kan förstå dig till viss del , men bara till en viss del .

Ska jag vara riktigt ärlig så har jag mycket hellre bristningar mitt på magen än att ha på armar/ben/rumpa/sida av magen osv . Så jag är faktist himla nöjd med att dom faktiskt "bara" sitter mitt på magen.

När det gäller bristningar så är det nånting man faktiskt får räkna med. Dom kanske ser förjävliga ut och kanske inte går bort , men dom finns där av en anledning ,en bra anledning . Om mina inte försvinner så kommer jag nog alltid se på dom och tänka att beisen är värd varenda bristning och så himla mycket mer. SÅ mina bristningar är INGENTING som stör mig men visstfan skulle man vell (som du skriver) vara utan dom om man fick bestämma :)



Bristningar hör till graviditeten !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0