svar till "annaL".

AnnaL om kuuuuul...:
Men du har ju blekt och blekt och blekt ditt hår ett bra tag och när man bleker håret försvinner pigmenten. Då är det väl inte så konstigt att det blir det knepig färg när man lägger i en brun färg? Antingen måste man ha lite rött i för att det inte ska bli grönt/missfärgat eller så måste man avfärga håret. Att håret blir missfärgat när man går från blekning till brunt är inget ovanligt. Hoppas du får till det i alla fall!
IP: 83.253.188.39

SVAR; RAAAAAAAAAWRRRRRR !!!! JAG ÄR INTE KORKAD..
Jag sa inte ens hur mitt hår såg ut ens , så yttra dig inte . Förresten , du har ingen aning om hur ofta jag färgar mitt hår ;) Och blekt dessutom , det har jag inte gjort på ...ja , jag vet inte hur många månader. Innan jag blev gravid iallafall, dvs 5 månader sen.

Har fått till det nu så ,tack tack ..

Kommentarer
Postat av: M

Men shit va du dampar mot alla, hon skrev ju bara va hon tyckte, du behöver ju inte bli så sur på alla :/

2010-05-13 @ 20:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0