svar till "signe/anonym".

Anonym om ÖB och Dollar.:
Hoppas att du inte använder vårservetter så ofta

Det gjorde ett test och där var billiga våt servetter väldigt effektiva på att ta bort rödvins fläckar och det tycker jag säger allt om de.

Använd liberos om du ska ha våtservetter, de är parfymfria
Bäst är ju att änvända torra med vatten

Ett lite tips bara från en 4 barns mamma

Sv; Herregud ..
Att först skrva en kommentar där man heter Signe för att sedan skriva en anonym kommentar är vad jag tycker "säger allt..".

Jag använder PARFYMFRIA våtservetter och det är LIKADANA som säljs i vilka andra butiker som helst bortsett från att dom är billigare på just Dollar .
Anledningen till att vi köper MÅNGA paket är för att slippa åka och köpa sånt stupikvarten , vi gör likadant med blöjor. Använder inte det OFTARE bara för att jag köper fler paket.

Dom här fungerar TOPPEN och alla jag känner använder sånna . Så sköt ditt du så sköter jag mitt .. :) Skulle aldrig göra någonting som var dåligt för mitt barn. Det skulle nog ingen.
Men tack för tipset , jag kunde ju ha vart korkad och användt något mindre bra märke för att det var billigt , men sån är jag inte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0